Bookingvilkår
Terms & Conditions

Disse vilkårene gjelder ved bookinger gjort på våre hjemmesider. Egne regler kan gjelde ved bestilling gjennom tredjepart.
These terms apply for bookings done through this website. Different terms may apply for bookings through third-parties.

Endring eller kansellering - sommer 2021

For sommersesongen 2021 har vi fleksible kanselleringsvilkår, og du kan avbestille uten kostnad helt frem til 7 dager før ankomstdato. Om du avbestiller etter dette betaler du kun for første natt av oppholdet, uavhengig av oppholdets lengde. Dersom du ønsker å revidere eller kansellere din booking så kan du klikke på lenken du får i bookingbekreftelsen din, eller ta kontakt med oss på e-post.

Changes or cancellations - summer 2021

For the summer 2021 season we have flexible cancellation terms, and you may cancel your stay without any cost up until 7 days before your arrival date. For cancellations after this date you only pay for the first night of your stay, regardless of the duration of your stay. If you'd like to cancel your booking you can do so by clicking the link you receive with your booking confirmation, or by reaching out to us by e-mail.

Generelle bookingvilkår

  1. Innsjekk: Fra kl 15 på ankomstdagen. Ta kontakt med oss dersom du ankommer tidligere, så kan det hende vi finner en løsning.
  2. Utsjekk: Senest kl 11 på avreisedagen. Bagasjen din kan gjerne få tilbringe lengre tid på hotellet hvis du skal ut på fjelltur.
  3. Betaling: Oppholdet, med alle eventuelle tillegg, betales i sin helhet ved utsjekk. Vi tar imot betaling med bankkort/kredittkort eller Vipps. Faktura tilbys kun bedriftskunder og større grupper.
  4. Husdyr: Vi har noen få rom tilgjengelig for gjester med firbeint turfølge, mot et tillegg på kr 300 per opphold for ekstra rengjøring. Vennligst kontakt oss per e-post for å sjekke ledig kapasitet dersom du kommer med husdyr.
  5. Husregler: Som gjest hos oss forholder du deg til de gjeldende husreglene, som har til formål å sikre et trivelig opphold for alle gjester. For øvrig forholder vi oss til Kardemommeloven i det daglige, og anbefaler deg å gjøre det samme :-)
  6. Ansvar ved skade: Om du, av en eller annen merkelig grunn, skulle finne på å forvolde skade på hus og inventar grunnet uforsvarlig opptreden så må du selvfølgelig stå til ansvar for dette og betale for eventuelle reparasjoner. Dette gjelder naturligvis ikke ved hendelige uhell (les: shit happens).
  7. Grupper: Egne vilkår gjelder for gruppebookinger. Ta kontakt med oss på e-post for tilbud og vilkår.

General terms and conditions

  1. Check-in: Open from 15:00 on the arrival day. Contact us if you're arriving early, and we'll do our best to help you out.
  2. Check-out: By 11:00 on departure day. Your lugagge is welcome to spend some extra hours at the hotel while you're exploring the neighborhood.
  3. Payment: The costs for your stay and any suppelements are due for payment upon check-out. We accept payment by card only, and can process most major debit and credit cards.
  4. Animals: Planning to take your dog out hiking? No problem, we have a few rooms where your four-legged companion is welcome to stay with you – for an added one-time cleaning fee at NOK 300 per stay. Please contact us by e-mail to check capacity before booking.
  5. House rules: As our guest you must read and comply with our applicable house rules, which are made to ensure that everyone has a pleasant stay.
  6. Laibility in case of damage: If you, for some strange reason, feel like being really irresponsible and cause damage to our house or inventory you must pay for any reparations and other costs in relation to the damage you've caused. This rule does obviously not apply for accidents (read: shit happens).
  7. Groups: Own terms apply for group bookings. Contact us by e-mail for a quote and terms.

Spørsmål? Questions?

Ikke nøl med å kontakte oss dersom du har noen spørsmål før du booker.
Don't hesitate to ask if you have any questions before you book with us.

Kontakt